Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marketing niejedno ma imię

02 stycznia 1996 | Prawo | GR

Reklama a koszty uzyskania przychodu

Marketing niejedno ma imię

Wydatki ponoszone przez dealerów samochodowych na wspólną reklamę publiczną należą do kosztów marketingu i podlegają zaliczeniu w koszty uzyskania przychodów osoby prawnej -- orzekł Naczelny Sąd Administracyjny-Ośrodek Zamiejscowy w Łodzi.

W lutym 1994 r. Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście określił w stosunku do firmy "Vecto", spółka z o. o. , dodatkowe zobowiązanie w podatku dochodowym za 1992 r. w kwocie blisko 240 mln zł (starych) , uzasadniając to tym, iż spółka bezpodstawnie zaliczyła do kosztów uzyskania przychodów wydatki ponoszone na rzecz niemieckiej firmy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 635

Spis treści
Zamów abonament