Marketing niejedno ma imię
Reklama a koszty uzyskania przychodu
Marketing niejedno ma imię
Wydatki ponoszone przez dealerów samochodowych na wspólną reklamę publiczną należą do kosztów marketingu i podlegają zaliczeniu w koszty uzyskania przychodów osoby prawnej -- orzekł Naczelny Sąd Administracyjny-Ośrodek Zamiejscowy w Łodzi.
W lutym 1994 r. Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście określił w stosunku do firmy "Vecto", spółka z o. o. , dodatkowe zobowiązanie w podatku dochodowym za 1992 r. w kwocie blisko 240 mln zł (starych) , uzasadniając to tym, iż spółka bezpodstawnie zaliczyła do kosztów uzyskania przychodów wydatki ponoszone na rzecz niemieckiej firmy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta