Wyróżnianie marki
Przedstawiamy agencje reklamowe: Ogilvy & Mather
Wyróżnianie marki
Sprzedaż farmy w Pensylwanii i milion dolarów pożyczki od niejakiego Mathera -- tego potrzebował David Ogilvy, by w latach 40. założyć agencję reklamową. Reklamę rozumiał jako sztukę sprzedawania towarów i usług. Pragnął uprawiać ją w sposób elegancki i pomysłowy.
Spadkobiercą pomysłów Davida Ogilvy'ego jest dziś międzynarodowa sieć Ogilvy & Mather Worldwide obecna w 64 krajach świata, w tym od 1991 roku w Polsce.
Specjalizacja w mediach
Od stycznia tego roku w europejskich biurach agencji zaszły duże zmiany. Działy mediów w biurach wyodrębniły się jako sieć medialna "The Network". Wszystkie działania agencji, związane z planowaniem i zakupem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta