Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wyróżnianie marki

31 stycznia 1996 | Media, Internet | MJ

Przedstawiamy agencje reklamowe: Ogilvy & Mather

Wyróżnianie marki

Sprzedaż farmy w Pensylwanii i milion dolarów pożyczki od niejakiego Mathera -- tego potrzebował David Ogilvy, by w latach 40. założyć agencję reklamową. Reklamę rozumiał jako sztukę sprzedawania towarów i usług. Pragnął uprawiać ją w sposób elegancki i pomysłowy.

Spadkobiercą pomysłów Davida Ogilvy'ego jest dziś międzynarodowa sieć Ogilvy & Mather Worldwide obecna w 64 krajach świata, w tym od 1991 roku w Polsce.

Specjalizacja w mediach

Od stycznia tego roku w europejskich biurach agencji zaszły duże zmiany. Działy mediów w biurach wyodrębniły się jako sieć medialna "The Network". Wszystkie działania agencji, związane z planowaniem i zakupem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 661

Spis treści
Zamów abonament