Telefon -- nie znane narzędzie pracy
Co piąte połączenie skuteczne
Telefon -- nie znane narzędzie pracy
Brak umiejętności korzystania z telefonu służbowego powoduje, że przedsiębiorstwa tracą klientów, nie nawiązują kontaktów, które mogłyby zaowocować ciekawymi kontraktami, odstręczają od siebie potencjalnych kooperantów. Ciągle zajęta linia, przerwane połączenie, odsyłanie dzwoniącego interesanta od Annasza do Kajfasza świadczą o tym, że znajomość telmarketingu w Polsce jest niewielka.
Telepraca
Telemarketingiem określa się sposób nawiązywania kontaktu z klientem za pośrednictwem telefonu. Osoba wykonująca te zadania zawodowo to telemarketer albo inaczej telesprzedawca. Profesjonalny telemarketer potrafi przeprowadzić 15-20 rozmów handlowych w ciągu godziny, czyli 600-800 w tygodniu. Tradycyjny sprzedawca bezpośredni (przedstawiciel handlowy) jest w stanie odbyć zaledwie 6 lub 7 spotkań z klientami dziennie. Obie te metody pozyskiwania klientów należą do marketingu bezpośredniego (opisanego m. in. przez Philipa Kotlera w wydanym ostatnio w Polsce podręczniku marketingu) .
Telesprzedawcą jest też każdy pracownik, który odbiera telefon w pracy. Jego arogancja i niekompetencja odstręczają dzwoniących interesantów i powodują, że mają jak najgorszą opinię nie tylko o swoim rozmówcy, ale również o firmie, dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta