Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zaawansowane dekodery nie szkodzą reklamie

21 grudnia 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Z  badań wynika, że  gros użytkowników dekoderów  z twardym dyskiem przebadanych w USA nie unika oglądania spotów.
źródło: Rzeczpospolita
Z badań wynika, że gros użytkowników dekoderów z twardym dyskiem przebadanych w USA nie unika oglądania spotów.

Dekodery, które umożliwiają nagranie programu i obejrzenie go bez reklam, nie zabijają tego rynku – wynika z badań

Kilka lat temu wprowadzana przez operatorów płatnej telewizji nowinka była uważana za gwóźdź do trumny reklamy telewizyjnej. Na rynku mówiło się już wtedy o tzw. zappingu (przeskakiwanie pilotem z kanału na kanał, m.in. w celu unikania reklam) – dekodery z twardym dyskiem miały się dodatkowo przyczynić do osłabienia reklamy telewizyjnej, bo umożliwiają nagrywanie programów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8808

Spis treści
Zamów abonament