Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Najcenniejsze marki warte 2,4 biliona dol.

10 maja 2011 | Pierwsza strona | a.b.
źródło: Rzeczpospolita

Marka Apple firmująca iPhone'a oraz iPady zyskała od zeszłego roku na wartości 84 proc. i zdetronizowała brand Google, który przez cztery ostatnie lata otwierał ranking najcenniejszych globalnych marek BrandZ Top 100 firmy Millward Brown. Czołówka tegorocznego zestawienia potwierdza prymat nowych technologii oraz rosnącą pozycję Chin. Z Kraju Środka pochodzi już 12 ze 100 najcenniejszych marek świata. Tradycyjnie liderem są Stany Zjednoczone.

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Brak okładki

Wydanie: 8923

Spis treści
Zamów abonament