Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tablety idą jak woda, ale w Polsce niekoniecznie

23 listopada 2011 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Wysokie ceny barierą dla polskich klientów
źródło: Rzeczpospolita
Wysokie ceny barierą dla polskich klientów

W USA korzysta z nich 33,7 mln osób. U nas sprzedaż dopiero się rozkręca

Jak podała firma badawcza eMarketer, w tym roku w USA z tabletów ma korzystać już 33,7 mln osób, o 158,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Kolejne lata wyglądają też bardzo optymistycznie – w 2014 r. liczba użytkowników w tym kraju ma wynieść 89,5 mln, co stanowić będzie już 27,7 proc. populacji kraju.

Króluje oczywiście iPad koncernu Apple. – Liczba jego użytkowników wzrośnie do 2014 r. do 60,8 mln wobec 28 mln w ub.r. ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9088

Wydanie: 9088

Spis treści
Zamów abonament