Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynek reklamy może się skurczyć

23 listopada 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
W tym roku rynek  ma wzrosnąć
źródło: Rzeczpospolita
W tym roku rynek ma wzrosnąć

media. Tylko mistrzostwa Euro 2012 mogą uratować nasz rynek przed spadkiem wpływów z reklam w przyszłym roku – prognozują domy mediowe

Zdaniem analityków domu mediowego Equinox Polska widoczna tendencja do cięcia budżetów reklamowych przez dużych graczy reklamowych jest niepokojąca i może oznaczać podobne ruchy planowane na rok 2012.

Zdaniem Macieja Malca, dyrektora zarządzającego firmy, ten trend i pogłębiający się kryzys gospodarczy w Europie doprowadzą w Polsce do „znacznych spadków wydatków...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9088

Wydanie: 9088

Spis treści
Zamów abonament