Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mleczny Start zdobywa rynek

23 listopada 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Sprzedaż idzie w górę
źródło: Rzeczpospolita
Sprzedaż idzie w górę

W 2011 roku Lubella, Danone i Biedronka sprzedadzą prawie 27 mln opakowań kaszek dla dzieci. To o ponad 40 proc. więcej niż przed rokiem

Do marki Mleczny Start – którą stworzyły dwie czołowe firmy spożywcze w Polsce oraz największa sieć handlowa w naszym kraju – należy niemal 9 proc. rynku kaszek dla dzieci, którego wartość przekracza 220 mln złotych – wynika z szacunków instytutu badawczego SMG/KRC MillwardBrown. Wyprzedają ją BoboVita należąca do firmy Nutricia Polska z grupy Danone (53,4 proc. rynku) oraz Nestle (26,5 proc.).

– Mleczny Start jest...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9088

Wydanie: 9088

Spis treści
Zamów abonament