Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Z logo łatwiej o promocję wódki

10 stycznia 2013 | Ekonomia | Beata Drewnowska
źródło: Rzeczpospolita

Polish Vodka Association opracowało logo, które ma wyróżniać nasz narodowy trunek na rynku. Chce go w ten sposób wypromować w kraju i za granicą.

– Dzięki tradycyjnej recepturze opartej na krajowych ziemniakach i zbożach polska wódka może wkrótce stać się na świecie tak rozpoznawalną marką, jak szkocka whisky czy francuski koniak – uważa Andrzej Szumowski, prezes Polish Vodka Association (PVA).

Nowa definicja polskiej wódki zacznie obowiązywać 13 stycznia 2013 r. Nazwą „polska wódka" (lub też jej angielskim odpowiednikiem: Polish vodka) firmy będę mogły posługiwać się tylko wówczas,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9432

Wydanie: 9432

Spis treści
Zamów abonament