Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Plajty niewiele zmieniły: turyści wciąż mogą stracić pieniądze

10 stycznia 2013 | Ekonomia | Adam Woź­niak

Podstawowym problemem branży są nierzetelne biura podróży, którym działalność umożliwiają wciąż zbyt liberalne przepisy.

Nierozwiązanym problemem branży czarterowych wycieczek zagranicznych pozostaje kwestia bezpieczeństwa wyjeżdżających. Co prawda po letniej fali bankructw biura podróży zwiększyły gwarancje ubezpieczeniowe. Ale przedstawiciele branży twierdzą, że wprowadzone dwa lata temu nowe wymogi ustalania kwot gwarancyjnych nie zapewniają turystom tego, czego oczekuje się od touroperatorów. – Ubiegły rok pokazał totalną klęskę nowych zasad – twierdzi ekspert rynku turystycznego Andrzej Betlej. Fala niedawnych upadłości pokazała, że nie tylko nie udaje się zapewnić klientom biur zwrotu pieniędzy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9432

Wydanie: 9432

Spis treści
Zamów abonament