Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pasażer nie może automatycznie odpowiadać za szkody

23 kwietnia 2013 | Prawo i praktyka | Michał Kołtuniak

Pasażer nie może automatycznie odpowiadać za szkody

Większość przedsiębiorców, którzy zawierają umowy z konsumentami stosuje gotowe wzorce umowne lub regulaminy, które są wiążące dla stron. W wielu przypadkach jest to w pełni uzasadnione i nawet trudno byłoby sobie wyobrazić, aby przedsiębiorca indywidualnie negocjował każdy kontrakt. Na pewno należy do nich oferowanie usług przewozowych. Kupując bilet i wchodząc do autobusu lub autokaru pasażer akceptuje umowę.

Może nawet nie wiedzieć, jakie ma obowiązki i w jaki sposób kontrakt (regulamin) jest zredagowany. Dlatego tak ważne są przepisy, które ograniczają...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9519

Spis treści
Zamów abonament