Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Boom na reklamę w sieci

06 czerwca 2013 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Rynek mediów i rozrywki w Polsce i na świecie
źródło: Rzeczpospolita
Rynek mediów i rozrywki w Polsce i na świecie

Za cztery lata reklama internetowa będzie przynosić w Polsce wpływy zbliżone do telewizyjnej.

Tak wynika z najnowszych prognoz firmy PwC zawartych w jej corocznym raporcie z prognozami dla globalnego rynku mediów i rozrywki w latach 2013–2017. Udział reklamy internetowej w reklamowym torcie między 2013 i 2017 rokiem wzrośnie w Polsce z 25 proc. do 34 proc. Reklama telewizyjna, która w tym roku przyniesie jeszcze 39 proc. wszystkich reklamowych wpływów, za cztery lata będzie odpowiadała za 36 proc.  – Do 2017 r. wydatki na reklamę w Internecie prawie zrównają się z wydatkami na reklamę telewizyjną. Jednocześnie prognozowane tempo wzrostu naszego rynku reklamy internetowej (średniorocznie o 13,9 proc. – red.) znacząco przewyższa jednocyfrową dynamikę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9554

Wydanie: 9554

Spis treści
Zamów abonament