Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kryzysowy sprawdzian społecznej odpowiedzialności biznesu

05 września 2013 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Olga Gygier, prezes PwC, Janusz Moroz, członek zarządu RWE Polska, Ester Szabo, regionalna dyrektor komunikacji GE
autor zdjęcia: Tomasz Jodłowski
źródło: Fotorzepa
Olga Gygier, prezes PwC, Janusz Moroz, członek zarządu RWE Polska, Ester Szabo, regionalna dyrektor komunikacji GE

Odpowiedzialny biznes może przynieść firmom nie tylko korzyści wizerunkowe, ale też bardziej wymierne.

Ostatnie kryzysowe czasy, które zmusiły wiele firm do cięć kosztów, zweryfikowały wiarygodność działań CSR zarówno na świecie, jak i w Polsce. O tym, czy i jak można połączyć silną teraz presję  na zwiększanie zysków dla właścicieli i inwestorów z korzyściami dla konsumentów, pracowników, dostawców, dyskutowali w Krynicy uczestnicy panelu „Rz" o odpowiedzialnym biznesie.

Krótka sonda wśród panelistów i słuchaczy wykazała, że nikt w tym gronie nie traktuje CSR jako przejściowej mody, która niedługo przeminie.

Pożegnanie z PR

Mirella Panek-Owsiańska, prezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu, ubolewała, że podczas Forum Ekonomicznego na kilku panelach poświęconych konkurencyjności czy zdrowiu w ogóle nie pojawiały się kwestie odpowiedzialności firmy i zrównoważonego rozwoju. Uczestniczący w nich ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Wykup dostęp do pełnego Archiwum na 120 minut.

wyślij SMS o treści RP.ARCHIWUM na 7936
(koszt: 9 zł + VAT)

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 9631

Wydanie: 9631

Spis treści

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament