Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sprzedaż tabletów rośnie wolniej

06 marca 2014 | Ekonomia i Rozwój

Nowe technologie. Polacy kupili w 2013 roku ok. 2 mln tabletów. W tym roku sprzedaż wzrośnie.

Ponad połowa sprzedawców elektroniki w Polsce oczekuje w 2014 r. wzrostu sprzedaży tabletów o przynajmniej 5 proc. – wynika z badania ABC Daty przeprowadzonego wśród ponad 1,5 tys. klientów. Aż 40 proc. badanych zakłada, że wzrost ten przekroczy 10 proc.

Badane firmy oczekują, że dominujący udział (ponad 60 proc.) w rynku nadal będzie miał sprzęt z systemem Android. Blisko 20-proc. udział będą miały tablety z systemem Windows 8. Preferowane będą urządzenia o 10-calowej przekątnej ekranu.

Ważnym kryterium wyboru, szczególnie dla klientów biznesowych, będzie modem 3G. Badania ABC Daty pokazują, że liderem polskiego rynku tabletów pozostanie Samsung. Na podium znajdą się też Apple i Asus.

—dwol

Wydanie: 9781

Wydanie: 9781

Spis treści
Zamów abonament