Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Spot orężem w walce związkowej

26 marca 2014 | Kraj | Joanna Ćwiek
Szef „S” Piotr Duda (w środku) coraz częściej zastępuje protesty uliczne (jak ten w stolicy  we wrześniu 2013 r.) kampaniami z wykorzystaniem mediów
autor zdjęcia: Jerzy Dudek
źródło: Fotorzepa
Szef „S” Piotr Duda (w środku) coraz częściej zastępuje protesty uliczne (jak ten w stolicy we wrześniu 2013 r.) kampaniami z wykorzystaniem mediów

Na antykampanii do europarlamentu „S" chce umocnić swoją pozycję i zdobyć nowych członków.

Związkowcy z „Solidarności" konsekwentnie budują wizerunek nowoczesnej organizacji. Coraz rzadziej walczą na ulicach, rezygnują z palenia opon, a coraz częściej prowadzą profesjonalnie przygotowane kampanie społeczne.

– Są one co prawda tak samo drogie jak zorganizowanie manifestacji, ale dają zdecydowanie lepsze efekty – mówi nam jeden z działaczy.

Wygrali na Syzyfie

Tej wiosny działania związkowców będą się ogniskować wokół wyborów do europarlamentu. W maju ruszy kampania, w czasie której „S"  zamierza piętnować tych kandydatów, którzy w obecnym Sejmie głosowali za wydłużeniem wieku emerytalnego, uelastycznieniem czasu pracy i odrzuceniem wniosku o referendum w sprawie podniesienia wieku emerytalnego.

– Obecnie politycy liczą się tylko z szefami swoich partii, którzy decydują,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9798

Wydanie: 9798

Spis treści
Zamów abonament