Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie było logo na reklamie, nie ma korzyści dla firmy

06 października 2014 | Prawo | olat

Brak logo na towarach wydawanych kontrahentom jako próbki wyklucza zaliczenie wydatków na ich zakup do kosztów.

Naczelny Sąd Administracyjny oddalił skargę kasacyjną spółki, która chciała zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki związane z zakupem i wyprodukowaniem towarów przekazanych jako próbki. W ocenie NSA firma nie wykazała, że były one znaczone jej logo. I to przesądziło o przegranej.

Spółka we wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej wskazała, że wydaje wyroby oraz zakupione towary na potrzeby reklamy oraz pojedyncze egzemplarze produktów jako próbki. Zapytała, czy wydatki związane z zakupem i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9959

Wydanie: 9959

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament