Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie będzie ucieczki od reklamy

08 października 2015 | Ekonomia
źródło: Bloomberg

Nicola Mendelsohn | Więcej niż kiedykolwiek znaczą dziś w reklamie wartości „starego świata" 
– wciąż trzeba mieć na kampanię dobry pomysł i umieć dobrze go opowiedzieć
– mówi w rozmowie z Magdaleną Lemańską wiceszefowa Facebooka na EMEA.

Rz: Facebook uruchomił niedawno w Polsce możliwość reklamowania się na Instagramie. Jak waszym zdaniem przyjmą te reklamy użytkownicy? Na rynku nasila się trend do unikania reklam, ludzie bywają nimi zmęczeni...

Zamieszczamy już od ponad roku reklamy na niektórych rynkach. I ich odbiór jest naprawdę pozytywny. Z doświadczenia z ponad 400 kampaniami, które już zostały zrealizowane na Instagramie, wynika, że ich zapamiętywalność jest znacząca. To działa tak, jak w całej reklamie: jeśli uda się stworzyć kreatywną kampanię, która przyciąga ludzi i jest do nich dopasowana, a Facebook i jego narzędzia na to pozwalają, okazuje się, że ludzie kochają reklamy. Te dobrze zrobione potrafią wywoływać silne reakcje, przywoływać uśmiech, kiedy tylko się przypomną.

Jak prognozują państwo sytuację na polskim rynku reklamy w najbliższym czasie?

Z rozmów z polskimi przedsiębiorcami wiem, że widać odpływ reklam do mediów cyfrowych. Reklamodawcy chcą być tam, gdzie ich klienci, i są chętni, żeby się tego uczyć....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10264

Wydanie: 10264

Spis treści
Zamów abonament