Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Gra o Euro. Reklamodawcy trzymają kciuki

08 października 2015 | Pierwsza strona | Mirosław Żukowski Beata Drewnowska Magdalena Lemańska
autor zdjęcia: Bartłomiej Zborowski
źródło: PAP

Polska nie wygrała ze Szkocją od 35 lat, ale wielka forma Roberta Lewandowskiego (na zdjęciu) napełniła kibiców wiarą, że już dziś świętować będziemy awans do finałów Euro 2016.

Wielkie nadzieje z awansem wiążą media, właściciele browarów, pubów i kawiarni. 
W 2012 r., gdy mistrzostwa odbywały się nad Wisłą, sprzedaż piwa wzrosła o prawie 5 proc., do 99 l na głowę rocznie.

Polska na Euro to lep na reklamodawców. Eksperci zastanawiają się też, czy Polsat (ma wyłączność na transmisje), korzystając z większego zainteresowania imprezą, nie zechciałby pokazać części meczów w płatnym modelu pay-per-view.

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 10264

Wydanie: 10264

Spis treści
Zamów abonament