Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Psycholog i socjolog pomogą urządzić biuro

10 czerwca 2016 | Nieruchomości | Aneta Gawrońska

Jak przygotować stanowiska pracy? Sposób urządzenia biura jest uzależniony od profilu danej firmy.

Zaprojektowanie przestrzeni dopasowanej do potrzeb i kultury danej organizacji to skomplikowane zadanie – podkreśla Dorota Osiecka, dyrektor w dziale Workplace Innovation w Colliers International. – Nie wystarczy prosta analiza potrzeb – zastrzega.

Obserwacja i ankiety

Jak mówi Dorota Osiecka, pod uwagę trzeba wziąć m.in. kulturę danej organizacji, różnorodne style pracy, specyficzne potrzeby dotyczące technologii, obiegu informacji i współpracy pomiędzy zespołami. – Przestrzeń biurowa to narzędzie, które ma wymierny wpływ na wyniki biznesowe – podkreśla dyrektor z Colliers International. Ważne jest zdefiniowanie priorytetów i szczegółowa analiza różnych aspektów działalności firmy.

– Na tym etapie prowadzona jest obserwacja, ankiety, grupy fokusowe oraz analiza danych z różnych źródeł...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10467

Wydanie: 10467

Spis treści
Zamów abonament