Słabną perspektywy dla ubieralnych gadżetów
Zgodnie z przewidywaniami IDC za kilka lat większe wzięcie będą miały zegarki niż najpopularniejsze dziś opaski.
magdalena lemańska
Firma IDC skorygowała w dół prognozy dla ubieralnych urządzeń. Ich sprzedaż wciąż rośnie, ale na wielu rynkach pozostają w niszy.
Pierwotnie IDC zakładało w tym roku globalną łączną sprzedaż takich gadżetów, jak smart zegarki i opaski oraz ubrania monitorujące stan zdrowia i kondycję, na poziomie 111 mln sztuk. Obecnie mówi o 101 mln. Jeszcze w grudniu analitycy tej firmy zapowiadali też, że na światowy rynek trafi w 2019 roku już ponad 214 mln takich urządzeń, teraz mówi o mniej niż 214 mln, i to w 2020 roku.
Nie tylko do zabawy
Faktem jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta