Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak nie zginąć w mediach

21 czerwca 2016 | Ekonomia
Aleksandra Ślifirska, „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”, PWN
źródło: Rzeczpospolita
Aleksandra Ślifirska, „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”, PWN

W erze powszechnego użycia Twittera i Facebooka oraz w czasach, gdy każdy może nas sfilmować lub sfotografować, dbanie o wizerunek nabiera zupełnie nowego znaczenia. Zwłaszcza gdy prowadzi się głośny biznes lub jest się osobą publiczną. Wizerunek takiej osoby tworzy już profilowe zdjęcie na Facebooku. Ale także to, jak wypada w wywiadach, jak współpracuje przy ich powstaniu z mediami, z jakiej strony pokazuje się publicznie w nieuniknionych czasem sytuacjach konfliktowych i jakie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10476

Wydanie: 10476

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament