Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Odblokuj się

21 czerwca 2016 | Ekonomia
„Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów”, Dave Gray, Sunni Brown, James Macanufo Wolters Kluwer
źródło: Rzeczpospolita
„Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów”, Dave Gray, Sunni Brown, James Macanufo Wolters Kluwer

Jak zmobilizować pracowników, którym brakuje pomysłów, którzy są znużeni i wyczerpani, a firma potrzebuje innowacji? Autorzy książki mają zdecydowaną odpowiedź – pomóc mogą tylko gry biznesowe. Kreatywni ludzie sukcesu najczęściej korzystają z prostych strategii i sposobów na osiąganie swoich celów. To odkrycie spowodowało, że autorzy postanowili zebrać najlepsze praktyki ze szczególnym uwzględnieniem tych stosowanych w Dolinie Krzemowej oraz wielu innowacyjnych spółkach. Opisali zarówno pomysły rozpowszechniane w przekazach ustnych, jak i te zapisane oraz stosowane w wielu wersjach w różnych firmach. Efektem ich pracy jest ponad 80 gier, które pomagają przełamywać bariery, zachęcają do angażowania się i kreatywnego myślenia oraz pomagają organizować pracę w firmie. Zamiast burzy mózgów, gdy trzeba rozwiązać problem, autorzy proponują praktyczne ćwiczenia, które mobilizują do myślenia i pobudzają kreatywność. —ak

Wydanie: 10476

Wydanie: 10476

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament