Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Odświeżyć markę by dalej wygrywać na rynku

11 sierpnia 2017 | Dobra Firma
Leszek Gierszewski wybrał produkcję okien zamiast kariery oficerskiej.
źródło: materiały prasowe
Leszek Gierszewski wybrał produkcję okien zamiast kariery oficerskiej.

– Jeśli ma się marzenia i wie, czego się w życiu chce, to nie ma przeszkód, wszystko można osiągnąć – mówi Leszek Gierszewski, prezes Druteksu, który po 30 latach działania zdecydował się na rebranding marki. To ogromne wyzwanie.

magda dubrawska

Zanim Gierszewski zaczął zajął się biznesem, niewiele miał z nim wspólnego. Zamiast garnituru do pracy zakładał mundur i o mały włos zamiast prezesem zostałby oficerem. Do koszar paradoksalnie zaprowadził go bunt. – Do wojska trafiłem trochę na złość rodzicom, chciałem im coś pokazać. Z kolegą się zgadaliśmy, że pójdziemy do szkoły oficerskiej. Nie wiedziałem tak naprawdę, co to takiego, a jak się już dowiedziałem, było za późno. Ale pomogło mi moje szczęście. Nie czułem się tam dobrze, nie znoszę ograniczeń, a uwielbiam niezależność. Poza tym zawsze miałem smykałkę do produkcji, biznesu. Chciałem się sprawdzić, spróbować własnych sił. Miałem pomysły. I się udało. Okazało się, że decyzja była trafna, chociaż na tamte czasy to też było duże wyzwanie, bo biznes przed duże B to było wielkie słowo – o jednej z najważniejszych decyzji w życiu mówi prezes Drutex SA.

Dziś spółka jest liderem rynku stolarki okienno–drzwiowej. Posiada ponad 4000 partnerów od Europy, przez USA i Australię. W ofercie mają niemal wszystko – od okien i drzwi z pvc, aluminium, drewna, poprzez systemy drewniano–aluminiowe, rolety zewnętrzne, drzwi przeciwpożarowe. Inwestują miliony złotych w jakość produkcji – maszyny i urządzenia do produkcji, nowoczesne rozwiązania technologiczne, własne...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Wykup dostęp do pełnego Archiwum na 120 minut.

wyślij SMS o treści RP.ARCHIWUM na 7936
(koszt: 9 zł + VAT)

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 10824

Wydanie: 10824

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Styl życia

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament