Citi Handlowy wspomaga e-commerce
finanse | Bank wprowadził liczne narzędzia mające pomóc w rozwoju handlu internetowego. Tekst powstał przy współpracy z Citi Handlowym
Sezon wyprzedaży dobiegł końca. Warto przyjrzeć się bliżej branży, która jest najszybciej rosnącym elementem machiny handlowej – tylko w Europie w ciągu ostatniej dekady liczba e-konsumentów niemal się podwoiła. Jeszcze w 2007 r. stanowili oni 30 proc. wszystkich klientów, ale dekadę później wskaźnik ten wzrósł już do 58 proc. – wynika z danych Gemiusa.
Kupujesz za granicą, płacisz w swojej walucie
W czasach cyfrowych handel nie ma granic. Można kupować produkty z dowolnego miejsca na ziemi, nie wychodząc z domu. Nie jest zaskoczeniem, że tę dynamicznie rozwijającą się branżę zauważyły banki.
Citi Handlowy od listopada 2017 r. konsekwentnie rozwija ofertę dla wymagającej branży e-commerce. U źródeł filozofii Citi Handlowego było dostarczenie takich rozwiązań, które umożliwią klientom i sprzedającym wygodny, szybki i przyjemny handel online. Optymalne rozwiązania dotyczące płatności, obsługi zwrotów czy księgowań zestawiono w taki sposób, by dostosować je do potrzeb klientów tego segmentu i umożliwić maksymalną automatyzację. Jednym z produktów docenionych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta