Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kromka chleba

05 marca 2004 | Publicystyka, Opinie | AR

Akcja Caritas

Kromka chleba

Caritas Polska ogłosiła o rozpoczęciu drugiej edycji kampanii społecznej "Kromka chleba", której celem jest pomoc osobom ubogim, bezdomnym, zagrożonym marginalizacją. Adresatami kampanii są przedsiębiorcy, darczyńcy indywidualni, instytucje państwowe.

Do połowy marca sprzedawane będą płyty z nagraniami muzycznymi, specjalne bochenki chleba, pakiety edukacyjne i książki przekazane na ten cel przez papieża Jana Pawła II. Polska Izba Żywności zwróciła się z apelem do producentów żywności w Polsce, by przekazywali wytwarzane przez siebie produkty. Możliwe jest również wsparcie akcji przelewem bankowym na konto Caritas Polska: PKO BP SA I/O Centrum w Warszawie, nr konta 90 10201013 122640130 - z dopiskiem "Kromka chleba".

Brak okładki

Wydanie: 3169

Spis treści
Zamów abonament