Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skręć loda dla Nestle

17 lipca 2007 | Styl Życia

Skręć loda dla Nestle

"Konkurs "Skręć loda" wpisuje się w światowy trend projektowania nowych produktów przez konsumentów. Główną ideą konkursu jest stworzenie produktu lub opakowania, które poprzez zaangażowanie konsumentów w proces tworzenia staną się odpowiedzią na potrzeby (...) sięgania po zindywidualizowane produkty marki".

Tę deklarację można przeczytać na stronach firmy Nestle. Przez dwa miesiące konkursu nadesłano 24 000 prac. Zgłoszenia trwają do 31 lipca.

Brak okładki

Wydanie: 4261

Spis treści
Zamów abonament