Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Między sprzedawcą a klientem

17 lipca 2007 | Dobra firma | Zofia Jóźwiak
źródło: Nieznane

LEKTURY PRZEDSIĘBIORCY Między sprzedawcą a klientem

Zachowanie polskich handlowców wobec klientów często pozostawia wiele do życzenia. Niektóre praktyki, w Europie uznane za niedozwolone, w naszym kraju są normą. Dobrze więc, że pojawiło się wreszcie opracowanie prezentujące unijną dyrektywę o nieuczciwych praktykach handlowych. Tym lepiej, że w najbliższym czasie zostanie ona wdrożona także do polskiego prawa. Autor interesująco przedstawia rolę regulacji mającej olbrzymie znaczenie dla relacji klient - konsument. Wykorzystuje przy tym orzecznictwo sądowe - zwłaszcza wyroki Trybunału Konstytucyjnego i Europejskiego Trybunału Sprawiedliwościw Strasburgu, a także krajową i zagraniczną doktrynę. Z publikacją powinni się zapoznać nie tylko prawnicy i przedsiębiorcy, ale także klienci, którzy ponieśli straty związane ze stosowaniem nieuczciwych praktyk i zamierzają walczyć o swoje prawa.

z.j.
Brak okładki

Wydanie: 4261

Spis treści
Zamów abonament