Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Myśl projektanta i serce klienta

17 lipca 2007 | Styl życia | Maria Tyniec
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

MARKETING Myśl projektanta i serce klienta Mamy wysyp konkursów - Henkel Art. Award‚ Samsung Art Master‚ Electrolux Design Lab‚ Miele Architekt Roku i wiele innych. Po co firmy je organizują? Czy ten kłopot się opłaca?

Kiedy firma organizuje konkurs dla klientów‚ w którym warunkiem uczestnictwa jest nabycie jej produktu -wiadomo, o co chodzi. O to‚ byśmy zwabieni obietnicą nagrody nie kupili wyrobu konkurencji, tylko właśnie ten reklamowany jako najlepszy.

Altruizm plus marketing

Kiedy firma Miele ogłasza konkurs dla architektów na projekt kuchni - domyślamy się‚ że chodzi o promocję architektury wnętrz i dobrych projektantów. Tylko zainteresowani dowiedzą się‚ że jednym z warunków dopuszczenia projektu do konkursu jest wykorzystanie w realizacji minimum czterech urządzeń produkcji Miele. Można zrozumieć -po co mieliby wspierać konkurencję.

Do altruistycznej promocji sztuki projektowania musimy więc jednak dodać chęć zwiększenia sprzedaży własnych produktów. Tu akwizytorem‚ zwykle skutecznym‚ jest architekt wnętrz. Nikt nie oceni,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4261

Spis treści
Zamów abonament