Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Żywe rzeźby i wędrująca publiczność, czyli dwa światy w jednym

26 listopada 2008 | Życie Warszawy | Sandra Wilk
Tancerze „Brith Out...” zastygali w bezruchu jak rzeźby
źródło: Materiały Promocyjne
Tancerze „Brith Out...” zastygali w bezruchu jak rzeźby

Pomiędzy przeszłością a współczesnością, tańcem a bezruchem, sceną a widownią rozgrywała się w poniedziałek premiera „Brith Out...” Universal Law of Impermanence

Kaya Kołodziejczyk, absolwentka warszawskiej szkoły baletowej i P.A.R.T.S. w Brukseli, od 2000 roku realizuje autorski cykl improwizacji, zawierających m.in. rekonstrukcje dawnych spektakli czy dokumentację jednorazowych zdarzeń. Według tego klucza powstała także jej nowa choreografia „Brith Out...”, którą zobaczyliśmy w Centrum Sztuki Współczesnej podczas 15. edycji festiwalu Rozdroże.

Jeśli spektakl „Brith Out...” porównać...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8177

Spis treści
Zamów abonament