Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Stagnacja w programach lojalnościowych

26 listopada 2008 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Zainteresowanie takimi programami regularnie spada. Coraz mniej firm chce też w nie inwestować.
źródło: Rzeczpospolita
Zainteresowanie takimi programami regularnie spada. Coraz mniej firm chce też w nie inwestować.

W tym roku po raz kolejny spadnie odsetek Polaków uczestniczących w takich programach. Tendencja utrzymuje się od kilku lat i nic nie wskazuje, żeby miała się odmienić – wynika z badań BTL Monitor firmy ARC Rynek i Opinia.

W tym roku w programach lojalnościowych będzie uczestniczyło tylko 26 proc. Polaków, podczas gdy jeszcze trzy lata temu odsetek wynosił 31 proc. Od tego czasu widać stałą tendencję spadku zainteresowania, choć jak podaje firma...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8177

Spis treści
Zamów abonament