Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kina opierają się kryzysowi

26 listopada 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
W Polsce wpływy z biletów rosną m.in. dzięki podwyżkom cen. Rynek napędza także rozbudowa sieci multipleksów.
źródło: Rzeczpospolita
W Polsce wpływy z biletów rosną m.in. dzięki podwyżkom cen. Rynek napędza także rozbudowa sieci multipleksów.

Przychody rosną pomimo gorszych nastrojów na rynku. Po trzech kwartałach reklama kinowa rosła mocniej niż internetowa, a sieci poprawiły wyniki

Po trzech kwartałach wydatki na reklamę w kinach urosły o ponad połowę wobec analogicznego okresu 2007 r., do 78,3 mln zł. To większy skok niż w przypadku rozpędzonej reklamy internetowej. Ta urosła w tym czasie „tylko” o 38,1 proc – wynika z danych domu mediowego Starlink.

Zdaniem Tomasza Ramzy, media directora z MPG, reklama kinowa rośnie, bo jest relatywnie tania. Powstają nowe multipleksy, więc poprzez salę kinową...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8177

Spis treści
Zamów abonament