Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Śląsk pozytywnie nakręcony

24 marca 2009 | Styl życia | M.K.
źródło: Rzeczpospolita

23 marca ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania promocyjna województwa śląskiego. Billboardy i spoty telewizyjne łamią stereotypowe wyobrażenia o regionie i kreują jego nowy wizerunek.

Hasło kampanii brzmi „Śląskie. Pozytywna energia. Pozytywnie nakręceni polecają”. Promocja regionu, opracowana przez grupę Eskadra, wykorzystuje pięć obrazów przedstawiających pasjonatów sportów ekstremalnych i miłośników aktywnej turystyki. Można zobaczyć rozbawioną grupę na rozpędzonej kolejce górskiej (rollercoaster) w wesołym miasteczku w Chorzowie, zwolenników nordic walking w Beskidach, kajakarkę na spływie pod Częstochową, rowerzystkę – pasjonatkę downhill – pędzącą po zboczach Jury Krakowsko-Częstochowskiej i wędrowców, zafascynowanych szlakiem zabytków techniki. Ludzi w różnym wieku, pełnych energii, którzy aktywnie odkrywają bogactwo turystycznych możliwości regionu.

Promocji towarzyszy internetowy konkurs na najlepszy film amatorski rejestrujący wyczyny miłośników mocnych wrażeń.

Kampania potrwa do 4 maja. Jej koszt wynosi 5 mln zł. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Brak okładki

Wydanie: 8275

Spis treści
Zamów abonament