Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

TP bez pomysłu na wp.pl

02 kwietnia 2009 | Ekonomia | Łukasz Dec
Reklama online to najszybciej rosnący segment rynku medialnego. Według prognoz w tym roku jako jedyna odnotuje wzrost wartości. Do WP należy 7 – 9 procent tego rynku.
źródło: Rzeczpospolita
Reklama online to najszybciej rosnący segment rynku medialnego. Według prognoz w tym roku jako jedyna odnotuje wzrost wartości. Do WP należy 7 – 9 procent tego rynku.

Portal nie może znaleźć miejsca w telekomunikacyjnej grupie. Zarząd TP twardo jednak utrzymuje, że ciągle potrzebuje internetowej spółki

– Wirtualna Polska ma bardzo ważne miejsce w grupie TP – nieodmiennie deklaruje Maciej Witucki, szef operatora, odpowiadając na pytanie o przejęty cztery lata temu portal. WP to jednak margines przychodów grupy, którą kieruje Witucki. Portal daje jej około pół proc. wpływów. Do tej pory priorytet portalu w grupie TP był adekwatny do poziomu przychodów. Na stanowisku prezesa zarządu portalu lądują raz po raz menedżerowie, którzy nie mogą znaleźć swojego miejsca w grupie. Po finansiście Jacku Murawskim z PTK Centertel medialną spółką...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8283

Spis treści
Zamów abonament