Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rosną ceny w wielkich sklepach

02 lipca 2009 | Pierwsza strona | PM

Żywność drożeje – w ciągu ostatniego kwartału ceny 20 podstawowych produktów wzrosły o 2,6 proc., choć wcześniej regularnie spadały – wynika z badania cen prowadzonego przez firmę Niel-sen na zlecenie „Rz”.

Za produkty w koszyku „Rz” zapłacimy teraz już średnio 96,7 zł. I choć nadal najtaniej jest w hipermarketach, to sklepy wielkopowierzchniowe zaskoczyły klientów największymi podwyżkami. W dyskontach ceny podniosły się o 3,1 proc., w supermarketach o 3,2 proc., a w hipermarketach za te same produkty zapłacimy aż o 4,7 proc. więcej niż w poprzednim kwartale.

Handlowcy – jednak tylko nieoficjalnie – mówią wprost, że ceny będą rosły, choć branża boi się reakcji klientów.

Brak okładki

Wydanie: 8359

Spis treści
Zamów abonament