Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lekcja dla Apple’a, lekcja od Apple’a

19 lipca 2010 | Ekonomia | Tomasz Świderek

Kryzys zaufania może szybko i boleśnie odczuć każda firma. W ostatnich dniach przekonał się o tym Apple i pokazał, jak można próbować wyjść z kłopotów

Apple przyzwyczaił, że każdy jego produkt jest sukcesem, co przekłada się na wzrost zysków i cen akcji spółki. Tymczasem wprowadzony na rynek 24 czerwca iPhone 4, telefon komórkowy Apple’a, od samego początku był krytykowany za problemy z zasięgiem.

Apple i jego charyzmatyczny prezes Steve Jobs początkowo bagatelizowali problem. Jobs twierdził, że telefon traci zasięg, bo klienci go nieprawidłowo trzymają. A media coraz głębiej drążyły temat.

Narastający kryzys zaufania do iPhone’a 4...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8677

Spis treści
Zamów abonament