Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Walka o reklamy na dworcach

01 października 2010 | Ekonomia | Agnieszka Stefańska

Clear Channel Polska procesuje się z PKP o reklamy na dworcach. Idzie o 1,5 – 3 mln zł rocznie

– Pozew został złożony – mówi Joanna Zdanowska, rzecznik Clear Channel. Spółka zajmująca się m.in. sprzedażą powierzchni reklamowej na dworcach na terenie Mazowsza nie zgadza się z wypowiedzeniem umowy przez PKP, które chcą przejąć kontrolę nad banerami.

– Wypowiedzieliśmy umowę z końcem zeszłego roku, od stycznia spółka zajmuje powierzchnie reklamowe niezgodnie z prawem, za co naliczany jest dziesięciokrotny czynsz –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8741

Spis treści

Moje Podróże

Zamów abonament