Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

SLD i PSL z kampanią na kredyt

29 października 2010 | Kraj | Dorota Kołakowska Karol Manys
Partie najwięcej wydają na ulotki, plakaty i billboardy.  Na zdjęciu konwencja PO w Zabrzu 10 października
autor zdjęcia: Tomasz Jodłowski
źródło: Fotorzepa
Partie najwięcej wydają na ulotki, plakaty i billboardy. Na zdjęciu konwencja PO w Zabrzu 10 października

PO planuje wydać więcej niż cztery lata temu – ok. 30 mln zł. Sojusz najskromniej – 3,5 mln zł

Większość partii zarejestrowała więcej kandydatów na samorządowców niż cztery lata temu. Ale mało kto planuje wydać więcej na kampanię, niż w poprzednich latach.

PO do PKW zgłosiła 27,7 tys. kandydatów – o 8 tys. więcej niż w 2006 r. Partia Tuska założyła wydatki na poziomie ok. 30 mln zł, czyli o 7 mln zł więcej niż cztery lata temu.

Kandydatów PiS zarejestrowano blisko 30 tys., czyli prawie tyle samo, co w poprzednich wyborach (29,7 tys.). – Na pewno wydamy mniej niż 30 mln zł – mówi „Rz” Stanisław Kostrzewski, skarbnik PiS. W 2006 r. PiS wydał 24 mln zł.

Więcej kandydatów niż cztery lata temu zarejestrowało także PSL (w 2006 – 21,1 tys., teraz 24 tys.). Ale ludowcy na kampanię chcą wydać dwa razy mniej niż poprzednio, bo około 5,5 mln zł. Sama...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8765

Spis treści
Zamów abonament