Inwazja soków
Bilans kwartalny Hortexu
Inwazja soków
Będziemy inwestować przede wszystkim w promocję, marketing i nowe produkty -- zapowiada zarząd Hortexu, który wczoraj przedstawił wyniki pierwszego kwartału w nowym sezonie 1996/ 97. W tych trzech miesiącach br. zysk brutto firmy przekroczył 7, 5 mln zł, zysk netto 4, 5 mln zł, a rentowność działalności gospodarczej wyniosła ponad 7 proc.
Zwiększone wydatki na promocję i marketing mają ułatwić spółce dotarcie do nowych grup klientów. -- Chcemy walczyć o nowych konsumentów. Nasza marka była dotychczas dobrze znana 30- i 40-latkom, a mniej wśród młodzieży -- mówi prezes zarządu spółki, Andrzej Szablewski. Teraz, jak zapewnia zarząd firmy, po udziale spółki w 2-miesięcznej "Inwazji mocy"...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta