Zanim będzie podstawowym medium
Wykorzystanie Internetu w firmach amerykańskich i europejskich
Zanim będzie podstawowym medium
Przed końcem roku 2000 Internet może stać się, według prognoz, podstawowym środkiem komunikowania się firm z klientami i przedstawicielami mediów. Na taki rozwój wydarzeń wskazują wyniki badań, jakie przeprowadzono niedawno wśród kilkuset amerykańskich i zachodnioeuropejskich firm public relations. Są one interesującym źródłem wiedzy, gdyż mogą ocenić, w jakim stopniu na co dzień nie tylko one same, ale i firmy, z którymi współdziałają, korzystają z globalnej sieci.
Badania wykonane zostały na zlecenie sieci firm PR Manning Salvage &Lee przy współpracy Międzynarodowej Fundacjii PR rozsyłając...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta