Akcja wizerunkowa droga, ale czy efektywna?
Naczelna Rada Adwokacka postanowiła wydać ponad pół miliona złotych na magazyn, który ukaże się jedynie cztery razy w roku.
Wątpliwości budzi pośpiech, z jakim doszło do sfinalizowania pomysłu promującego zawód. Chodzi o nowy magazyn „Adwokat". Naczelne władze adwokatury, przy sprzeciwie jednej osoby i pięciu głosach wstrzymujących się, zdecydowały 7 kwietnia o uruchomieniu projektu, który miał powołać do życia adwokackie czasopismo. Miało się tym zająć prezydium NRA. Realizacja zamierzenia przebiegła sprawnie, bo publikację można było znaleźć w kioskach już kilkanaście dni później – bez numeru ISSN i zarejestrowania w sądowym rejestrze dzienników i czasopism.
Czas na komunikacje
W magazynie znalazły się teksty pisane przez adwokatów. Tematyka: od mobbingu przez mediacje na „Prawie Agaty" kończąc.
Projekt ma umacniać wizerunek adwokata jako profesjonalisty posługującego się nowoczesnymi technologiami, sprawnie funkcjonującego na wielu poziomach przestrzeni społeczno-gospodarczej – napisał w komunikacie adwokat...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta