Skarżyć każdy może
ETYKA
Reklama
Skarżyć każdy może
Na polskim rynku medialnym reklama pojawiła się stosunkowo niedawno i od początku wywoływała burzliwe dyskusje. By przeciwdziałać nieprawidłowościom na tym rynku, wlutym 1997 roku powołano Polską Radę Reklamy, a w grudniu został wybrany jej zarząd. Prawdopodobnie dzisiaj zostanie powołany jej najważniejszy wykonawczy organ -- Trybunał Arbitrażowy, który w przyszłości będzie rozpatrywać większość kontrowersji z tą problematyką związanych. Trybunał ma być sądem, który się zajmie "egzekwowaniem przestrzegania kodeksu postępowania w dziedzinie reklamy".
Polska Rada Reklamy jest organem, który jednoczy wszystkie środowiska, w jej skład wchodzą przedstawiciele klientów (inaczej właściwych nadawców reklamy) , producentów i dystrybutorów reklam (tj. agencji reklamowych) ,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta