Xerox zmienił strategię
PRODUKTY
Rywalizacja cenowa na rynkudrukarek
Xerox zmienił strategię
Xerox ogłosił, że zasadniczo zmienia swą strategię; celem jest teraz ekspansja na rynek informatyczny, wtym także na rynek konsumpcyjny. Firma, która oferowała dotychczas swe urządzenia głównie dużym przedsiębiorstwom i organizacjom, chce obecnie dostarczać odpowiednie, nowe produkty również użytkownikom domowym. Mają się one pojawić nawet w sklepach detalicznych.
Xerox nie kryje, że "zmienia oblicze, wprowadza nową filozofię...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta