Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient klientowi nierówny

05 grudnia 1997 | Moja Kariera | KK

MARKETING

Właściwe rozpoznanie i dobór docelowej grupy klientów przekłada się na wyniki sprzedaży

Klient klientowi nierówny

Dla każdego przedsiębiorcy kluczowym zagadnieniem jest jak najlepsze dopasowanie swego produktu do potrzeb odbiorcy. Na konkurencyjnym rynku tylko taka strategia daje szanse na sukces. Powstaje więc pytanie: jak najlepiej zrozumieć potrzeby odbiorcy. W przypadku wielkich firm o zróżnicowanej produkcji rodzi się pytanie kolejne: ponieważ odbiorców jest masa, którzy z nich powinni być przede wszystkim obiektem troski producenta?

Jim Billington w miesięczniku Harvard Management Update (dostępny w Internecie: www. hbsp. harvard. edu) analizuje właśnie tego typu pytania, dochodząc do wniosku, iż dla właściwej na nie odpowiedzi kluczowe są trzy sprawy. Po pierwsze -- należy określić główną grupę odbiorców. Po drugie -- trzeba zbadać dokładnie preferencje i potrzeby...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1248

Spis treści
Zamów abonament