Wskrzeszenie chomika
NAMARGINESIE
Wskrzeszenie chomika
Brytyjscy konsumenci odetchnęli zulgą, kiedy okazało się, że chomik, który miał zginąć reklamując dżinsy Levi'sa, jednak żyje ipoważnie zastanawia się nad karierą w show-biznesie. Decyzja o przyszłości chomika została podjęta przez niezależną komisję telewizyjną -- organ nadzorujący stacje telewizyjne -- po otrzymaniu przez nią ponad 400 listów od Brytyjczyków, zaliczanych do wielkich miłośników zwierząt.
Spot reklamowy przedstawiał chomika, który umarł znudów po tym, gdy popsuło mu się kółko do biegania. To był nowy sposób spojrzenia na reklamę, afilm emitowany był pod hasłem "Oczekuj czegoś nieoczekiwanego". Nie pomogło przekonywanie przez agenta reklamowego Levi'sa, że Kevin żyje, awscenie śmierci zastąpiła go wypchana zabawka. Telewidzowie, aby uwierzyć, chcieli go zobaczyć w następnych reklamach. Izobaczą. Trzeba tylko będzie naprawić nieszczęsne kółko.
d. w.