Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Brak rzetelnych danych

18 stycznia 1999 | Ekonomia | AS

UBEZPIECZENIA

W reklamie powiedzieć można wszystko

Brak rzetelnych danych

Brak precyzyjnych danych statystycznych pozwala towarzystwom ubezpieczeniowym bezkarnie przytaczać w reklamach korzystne dla siebie wyliczenia. Państwowy Urząd Nadzoru Ubezpieczeń nie może uznać takiej reklamy za nierzetelną, gdyż niezależnych wyliczeń po prostu nie ma.

Powszechny Zakład U bezpieczeń SA w reklamie telewizyjnej informuje, że w Polsce zarejestrowanych jest 12, 3 mln samochodów, z czego w PZU ubezpieczonych jest 9, 5 mln aut. Nie wiadomo jednak, o jakie ubezpieczenie chodzi....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1598

Spis treści
Zamów abonament