Brak rzetelnych danych
UBEZPIECZENIA
W reklamie powiedzieć można wszystko
Brak rzetelnych danych
Brak precyzyjnych danych statystycznych pozwala towarzystwom ubezpieczeniowym bezkarnie przytaczać w reklamach korzystne dla siebie wyliczenia. Państwowy Urząd Nadzoru Ubezpieczeń nie może uznać takiej reklamy za nierzetelną, gdyż niezależnych wyliczeń po prostu nie ma.
Powszechny Zakład U bezpieczeń SA w reklamie telewizyjnej informuje, że w Polsce zarejestrowanych jest 12, 3 mln samochodów, z czego w PZU ubezpieczonych jest 9, 5 mln aut. Nie wiadomo jednak, o jakie ubezpieczenie chodzi....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta