Kilkadziesiąt oczek sieci; Ceny materiałów budowlanych
Średniej wielkości hurtownie postanowiły wspólnie oprzeć się konkurencji
Kilkadziesiąt oczek sieci
Ceny materiałów budowlanych
Coraz trudniej jest handlować materiałami budowlanymi. Wiedzą o tym najlepiej małe i średnie hurtownie, które muszą sprostać wciąż rosnącej konkurencji ze strony nie tylko krajowych gigantów, ale także coraz liczniejszych zagranicznych, głównie niemieckich, supermarketów budowlanych, takich jak Stinnes, Castorama czy Praktiker.
W Polsce funkcjonuje ok. 1,5 tysiąca średnich hurtowni materiałów budowlanych, które borykają się na co dzień z różnego rodzaju problemami wynikającymi ze swoistej klęski nadmiaru, jaka zapanowała na tym rynku. Podaż jest tak duża, że ceny materiałów trzeba obniżać, a klientów zdobywać dodatkowymi usługami świadczonymi na ich rzecz. Na przykład, zapewniając transport zakupionych towarów wprost na plac budowy lub do domu odbiorcy lub nawet wyręczając firmę wykonawczą w obliczaniu ilości materiałów, które są potrzebne do wykonania danej inwestycji. Liczy się każdy pomysł, który przyciągnie klienta. Liczy się też sprawnie przeprowadzona akcja promocyjna i reklamowa oraz umiejętnie prowadzone negocjacje z producentem
Chęć sprostania wszystkim tym wyzwaniom była głównym powodem powstania w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta