Nic dla dzieci
MEDIA
Po nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji
Nic dla dzieci
O prawie 10 proc. zmniejszą się wpływy z reklam w stacjach telewizyjnych i radiowych, jeżeli wejdzie w życie nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji. Zakazuje ona m. in. reklamy skierowanej do dzieci i młodzieży. Nadawcy i agencje reklamowe liczą, że prezydent nie podpisze takich zmian.
W czwartek Sejm postanowił, że z telewizji i radia powinny zniknąć reklamy:
* nawołujące dzieci i młodzież do kupowania produktów lub usług;
* zachęcające dzieci i młodzież do perswadowania rodzicom lub innym osobom, by zakupiły reklamowany produkt lub usługi;
* wykorzystujące zaufanie, jakie dzieci i młodzież pokładają w rodzicach, nauczycielach i innych osobach;
* w nieuzasadniony sposób ukazujące dzieci i młodzież w niebezpiecznych sytuacjach.
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta