Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nic dla dzieci

09 marca 1999 | Kraj | LZ

MEDIA

Po nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji

Nic dla dzieci

O prawie 10 proc. zmniejszą się wpływy z reklam w stacjach telewizyjnych i radiowych, jeżeli wejdzie w życie nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji. Zakazuje ona m. in. reklamy skierowanej do dzieci i młodzieży. Nadawcy i agencje reklamowe liczą, że prezydent nie podpisze takich zmian.

W czwartek Sejm postanowił, że z telewizji i radia powinny zniknąć reklamy:

* nawołujące dzieci i młodzież do kupowania produktów lub usług;

* zachęcające dzieci i młodzież do perswadowania rodzicom lub innym osobom, by zakupiły reklamowany produkt lub usługi;

* wykorzystujące zaufanie, jakie dzieci i młodzież pokładają w rodzicach, nauczycielach i innych osobach;

* w nieuzasadniony sposób ukazujące dzieci i młodzież w niebezpiecznych sytuacjach.

...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1641

Spis treści
Zamów abonament