Nowe inwestycje i produkty
Schöller Polskarozwija się
Nowe inwestycje i produkty
Schöller Polska chce umacniać swoją pozycję na krajowym rynku lodów. Na tegoroczne inwestycje wyda 15-16 mln zł, natomiast na reklamę telewizyjną 14 proc. wpływów ze sprzedaży. Dyrektor generalny firmy, Detlef Glogowski prognozuje 30-proc. wzrost obrotów firmy w porównaniu do ubiegłorocznych.
Na terenie zakładu w Namysłowie (wybudowanego w 1994 r. ) powstanie nowa hala produkcyjna z tunelem chłodniczym. Umożliwi to przechowywanie większej ilości lodów familijnych i dla gastronomii, a w tych właśnie segmentach rynku udział firmy znacząco zwiększył się w 1998 r. Według dyrektora finansowego Grzegorza Kurowskiego, Schöller...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta