Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak się wyróżniać

20 kwietnia 1999 | Ekonomia | AB

MARKI

22 nienaruszalne prawa

Jak się wyróżniać

Na coraz ciaśniejszym rynku marka jest sposobem na wyróżnienie się wśród konkurencji. Jak wyrobić i utrzymać markę i jak uniknąć błędów popełnionych przez największe firmy -- radzili w Warszawie Al i Laura Ries, autorzy 22 nienaruszalnych praw tworzenia marki.

Kryzys w Azji Wschodniej jest wynikiem problemów tamtejszych firm z tworzeniem i utrzymaniem marek -- ocenił amerykański ekspert marketingu, Al Ries podczas poniedziałkowego seminarium nt. praw...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1676

Spis treści
Zamów abonament