Jak się wyróżniać
MARKI
22 nienaruszalne prawa
Jak się wyróżniać
Na coraz ciaśniejszym rynku marka jest sposobem na wyróżnienie się wśród konkurencji. Jak wyrobić i utrzymać markę i jak uniknąć błędów popełnionych przez największe firmy -- radzili w Warszawie Al i Laura Ries, autorzy 22 nienaruszalnych praw tworzenia marki.
Kryzys w Azji Wschodniej jest wynikiem problemów tamtejszych firm z tworzeniem i utrzymaniem marek -- ocenił amerykański ekspert marketingu, Al Ries podczas poniedziałkowego seminarium nt. praw...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta