Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Co jest, a co być powinno

29 czerwca 1999 | Raporty | AM

OFERTA BANKÓW

Warunki, procedury i wymogi powinny być dostosowane do możliwości klienta

Co jest, a co być powinno

Największą niedogodnością dla posiadaczy rachunków firmowych jest zbyt długi okres realizowania przelewów. Zdarza się, że trwają one nawet 5 dni. Wydawałoby się, że w takim przypadku właściciele małych i średnich firm powinni po prostu zmienić bank.

Jednak większość przedsiębiorców woli mieć rachunek w mniej znanym banku, ale za to blisko siedziby firmy (często jest to też miejsce zamieszkania).

Teoria bez zarzutu

Zdaniem Roberta Kozińskiego, dyrektora Departamentu Bankowości Przedsiębiorstw w Pekao SA, przy wyborze banku warto wziąć pod uwagę kilka istotnych spraw. Przede wszystkim bank musi podążać za potrzebami klientów. W miarę rozwoju firmy powinien gwarantować jej takie usługi, które będą pomocne przy prowadzeniu działalności.

Warunki, procedury i wymogi banku powinny być dostosowane do możliwości i potrzeb oddzielnie małych, średnich i dużych firm. Instytucja finansowa powinna mieć wypracowane różne kryteria ich oceny i analizy. W ofercie powinny być produkty przeznaczone właśnie dla konkretnego klienta.

Dobrze prosperująca, rozwijająca się firma, której historię współpracy zna obsługujący ją...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1735

Spis treści
Zamów abonament