Co jest, a co być powinno
Warunki, procedury i wymogi powinny być dostosowane do możliwości klienta
Co jest, a co być powinno
Największą niedogodnością dla posiadaczy rachunków firmowych jest zbyt długi okres realizowania przelewów. Zdarza się, że trwają one nawet 5 dni. Wydawałoby się, że w takim przypadku właściciele małych i średnich firm powinni po prostu zmienić bank.
Jednak większość przedsiębiorców woli mieć rachunek w mniej znanym banku, ale za to blisko siedziby firmy (często jest to też miejsce zamieszkania).
Teoria bez zarzutu
Zdaniem Roberta Kozińskiego, dyrektora Departamentu Bankowości Przedsiębiorstw w Pekao SA, przy wyborze banku warto wziąć pod uwagę kilka istotnych spraw. Przede wszystkim bank musi podążać za potrzebami klientów. W miarę rozwoju firmy powinien gwarantować jej takie usługi, które będą pomocne przy prowadzeniu działalności.
Warunki, procedury i wymogi banku powinny być dostosowane do możliwości i potrzeb oddzielnie małych, średnich i dużych firm. Instytucja finansowa powinna mieć wypracowane różne kryteria ich oceny i analizy. W ofercie powinny być produkty przeznaczone właśnie dla konkretnego klienta.
Dobrze prosperująca, rozwijająca się firma, której historię współpracy zna obsługujący ją...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta